Sunday, February 27, 2022

Zelenski'den, Rusya ile Ukrayna arasında müzakere masasının kurulmasıyla ilgili ilk yorum

 Zelenski'den, Rusya ile Ukrayna arasında müzakere masasının kurulmasıyla ilgili ilk yorum


Rusya-Ukrayna savaşının 4. gününde müzakere masası yolu göründü. Belarus sınırında yapılacak görüşmeyle ilgili ilk değerlendirmelerde bulunan Ukrayna Devlet Başkanı Zelenski, "Görüşmelerin sonuç vereceğine inanmıyorum ama deneyelim" açıklamasını yaptı.

Rusya-Ukrayna savaşının 4. gününde müzakere masası yolu göründü. Belarus sınırında yapılacak görüşmeyle ilgili ilk değerlendirmelerde bulunan Ukrayna Devlet Başkanı Zelenski, Görüşmelerin sonuç vereceğine inanmıyorum ama deneyelim açıklamasını yaptı.© Haberler.com tarafından sağlanmıştır Rusya-Ukrayna savaşının 4. gününde müzakere masası yolu göründü. Belarus sınırında yapılacak görüşmeyle ilgili ilk değerlendirmelerde bulunan Ukrayna Devlet Başkanı Zelenski, Görüşmelerin sonuç vereceğine inanmıyorum ama deneyelim açıklamasını yaptı.

Ukrayna Devlet Başkanı Zelenski, Belarus Devlet Başkanı Lukaşenko ile önemli bir görüşme yaptı. Zelenski, görüşmenin ardından kameralar karşına geçerek önemli açıklamalarda bulundu.

"VATANDAŞIMIN BENDEN ŞÜPHE ETMEMESİ İÇİN ÖNEMLİ"

Rusya ile Ukrayna arasında bir süredir devam eden ve bugün yeniden kurulan müzakere masasıyla ilgili konuşan Zelenski, "Dürüst olacağım: Toplantıda bir sonuca varılacağına gerçekten inanmıyorum, ama denemekte fayda var. Bu daha sonra tek bir Ukrayna vatandaşı bile küçük de olsa yine de bir şans varken savaşı durdurmaya çalışmadığımdan şüphe etmemesi için önemli." ifadelerini kullandı.

Play Video

Zelenskiden, Rusya ile Ukrayna arasında müzakere masasının kurulmasıyla ilgili ilk yorum

"BELARUS LİDERİNDEN SÖZ ALDIM"

Belarus lideriyle uzun bir aradan sonra ilk kez konuşan Zelenski, "Belarus'tan Ukrayna'ya uçan füzeler, uçaklar ve helikopterler istemiyorum. Alexander Lukashenko bana bunun garantisini verdi." diye konuştu.


No comments:

Post a Comment