Tuesday, April 11, 2017

Tugay Uluçevik'in Yalım Eralp'e mesajı


Degerli Arkadaslarim,
Beraber olmaktan zevk aldigim bir arkadasimin  cikardigi bir ani kitabini satin almak uzere  kitapciya kostum.Kitabin cok sattigini ogrenip memnun oldum.Eve gelir gelmez kitabi okumaya giristim.Ama hevesim kursagimda kaldi. Kitap daha bastan itibaren itmeye basladi. Oylece devam ediip gitti. Sempatik bildigim arkadasim kitaba koydugu ani ve resimlerle  bir diplomattan cok Disislerine ve ulkenin diger yonetim merkezlerine onlarin aciklarini bulmak ve onlari teshir etmek icin pusu kurmus ve sizmis  bir sokak gazetesi muhabiri havasina girmisti.   Resen  ilgili dairelerinde gorev gormedigi , ulkenin en onemli konularinda  konusulurken duydugunu iddia ettigi delil ve gerekcelerle  yorumlar getiriyor ve  sevdigini soyledigi Bakanligimizin en gozde  Buyukelcilerini dahi  itham altinda tutuyordu.
Elbette hepimizin goruslerini  istedigi gibi yazma ve yayma  serbestisi vardir. ama bu yazdiklarimizin ,ulke ve ekmegini yedigimiz ,saflarinda serefle birlikte oldugumuz, memleketimizin en guzide kurulusu olarak hala herkesin gipta ile baktigi  Bakanligimiza zarar getirir sekle burunmesini esefle karsiladim.
Saygi,sevgi ve selamlarimla.  
Taner  Baytok 
--------------------------------------------------------------------------------








Re: [DB-EM] Yalım ERALP'le söyleşi (No subject)





Today, 5:24 AM

No comments:

Post a Comment